ÅHHH, UNDERBART

Nu sitter jag här med en skål popcorn & en plaska påskmust. Åhhh, underbart! Idag som ni flesta vet har jag vart i stan med mina fina vänner Mathilda, Ellinor & Julia. Vi har snackat,snackat,snackat! oj, vad vi har snackat alltså...haha! Vi kom iväg lite sent, sjukt trötta & bah: tjohej vad taggade vi är?
Men vi köpte några redbull som vi drack upp på 2 sekunder, okej lite längre då! Vi blev super speedade, eller jag i alla fall, hihi bus.
Vi handlade lite grejer(bilder kommer) från bland annat h&m och ginatricot, eller ja..det var typ dem affärerna?
Imorgon drar jag till stranden, straaaaaandfeeeeeeest tjiho!!!!!!!! Taggad, eller whaaaat?!
Åker in på morgonen till täby & köper något fint(sexigt) till dem, dock måste jag upp runt 8. *Suck*...typiskt. Fast det är värt det. Nu ska jag sätta mig med min familj & vara social eftersom mina pojkar dissade mig, åh skojj?
vad säger vi om denna? Ja, jag vet vad ni tänker...

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

vinnarna av dagens blogg är uppe på bloggen nu!

2011-05-27 @ 21:35:55
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback