GÄSTBLOGGARE

Ja, ni fick ju en litet inlägg imorse att en av mina underbara läsare skulle gästblogga här..och här har ni henne:
Therese Ekendahl Aronsson:


hej alla malins läsare jag heter therese o ska gäst blogga här på malins underbara blogg ;) som jag sa heter jag therese o jag är 13 år, jag driver min egna blogg, som ni hittar häär i den skriver jag om min vardag, hästar o min underbara lilla valp:)  jag rider på ett stall som heter råda rdklubb. jag bor i göteborg eller a strax utanför göteborg i mölnlycke. jag har 2 medryttare hästar som heter spirit o mysan ;) spirit är tiker sto på 4 år ,) o mysan är en busig b-ponny på 3 år ,) henne haar vi inte börjat rida in ;) sen som jag sa har jag en hund han heter rocky o är en flatcoated retriver ,) just nu e han en valp på 11 veckor ;) fortsätt läsa malins bästa blogg för det kommer jag göra

kram på er !!



Visa IMAG0012.jpg i bildspelVisa DSCN1582.JPG i bildspel
Visa DSC00135.JPG i bildspelVisa DSCN1248.JPG i bildspel

(bild1: Min hund
bild2: Jag
bild3: Mina medryttarhästar
bild4: Min sköthäst på ridskolan)

//thereseEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback