"det var ett jävla tjat"



Nu tänkte jag ta & berätta lite om min kompis Christina Laurell. Christina Laurell, eller "Stina" som dem flesta kallar henne föddes 31 mars i Skåne i en ful rosa ladugård! Det kanske är därför hon ser ut som hon gör..Jag menar alla snnygga personer föddes ju en rosa ladugård. Aja, nu var tanken att jag skulle berätta lite om tjejen, jooo.. nej men fult seriöst nu!
Stina är en av dem personerna som står mig närmast, vet det mesta om mig & ja bara är allmänt härlig. Alla borde träffa henne, lära känna henne! Jag lovar er, hon gör livet en aning roligare:D
Stina & jag träffades första gången när jag var påväg till bussen & hon var påväg till gården med Eric. Vi hadde aldrig träffats, kanske chattat nån gång, men som jag är..gick jag fram & krama henne som ingenting. Haha.
"Kärlek vid första ögonkastet" nej men sen efter det har vi umgåts riiiiiktigt mycket.
Nu har vi kännt varann några månader, & vi är redan sååååååååååhäääääääääääär tajta.
Stinis är världens underbaraste person! Fast tyvärr guys får ni inte haffa henne, för hon är upptagen med moi. Hihi. puss på dig världens undrbaraste. Älskar dig runt hela jorden & tillbaka, flera varv dessutom.

Kommentarer
Postat av: Victoria

har en tävling på gång i min blogg!! va med i tävlingen...

Kramiiizarrr

2011-07-23 @ 12:31:45
URL: http://victoriasecret.webblogg.se/
Postat av: A D E L I N A

sv: jo det är bara bra :) vad händer idag då?

2011-07-23 @ 14:02:31
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: sofen *foto-musik-vardag*

Så härligt att ha en asbra kompis :)

2011-07-23 @ 16:40:49
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback