NO LIFER

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1-3 ;)
Vad tycker du om kärlek? Kukchill
När kramade du någon sist? 1 sek

Saknar du någon speciell person? ja..

Har du svårt för att bli kär? Yesbox
Är du singel? Jarå
När fick du senast en komplimang? Nyss

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ah
Hånglat med nån riktigt ful: Hah, ja!
Hånglat med fler än 50 pers: Tror ej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Yäääääääs
Gjort något riktigt dumt? Ohja
Gjort något du verkligen ångrar? yes
Åkt ambulans? Inte vad jag vet
Åkt polisbil? -||-
Gjort nåt olagligt? KLart som fan
Fått din mamma att gråta? MÅNGA gånger
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? SJÄLVKLART!
Tar du droger? nej
Dricker du? nej.
Vilka kläder sover du i? Huh, deruuu
Vad hatar du verkligen? Dej...
Varit kär? ohja !
Är du ensam nu? nejrrrrrå
Vill du gifta dig? Någon gång, ja!
Vill du ha barn? Tror det

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Hahah, kommer ej ihåg
Såg dig gråta? vet ej?
Fick dig att gråta? Kommer verkligen inte ihåg? :o
Du delade en dricka med? Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ej
Du gick på bio med? Mathilda & Elin
Skällde på dig? Typ, pappa? :p

Sa någonting till dig och vad var det? Rebecca "Du är snygg Malin"

DE SENASTE 5  DAGARNA HAR DU:
Gråtit? Ahrå
Kramat någon? OM jag har..
Pussat någon? Kan du ge dej på!
Köpt någonting? Mhm,
Sjungit? Varje dag
Saknat någon? Saknar alltid "någon"

JAG HAR:
Digitalkamera? yess
Systemkamera? Jag har 1 & mamma har 2
Telefon på rummet? En som inte fungerar & mobil ;) haha!
Egen dator? YES
Könssjukdom? HAHA. Nej..
Bra kompisar? Alltid:)

 

 


Kommentarer
Postat av: anesa

Sv: haft en bra helg?:D

2011-05-23 @ 18:01:47
URL: http://anesamjao.blogg.se/
Postat av: Lovisa

de kan du <3

2011-05-23 @ 21:01:29
URL: http://lovisakapanen.blogg.se/
Postat av: maria -

Söt blogg du har!

Besök gärna min också:)

2011-05-24 @ 20:31:06
URL: http://ahomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback