SOMMARPONNY

Hej alla glada & fina..? Ja, nu har jag tjatat på mamma & pappa tillräckligt om egen häst eller sommarponny, men tydligen inte! Nejnej. Men nu har jag iallafall fått md min brosa, han typ "gillar" hästar så han ska hänga med till stallet nnågra gånger nu, samt tjata på mamma & pappa:D


Nu på vägen hem så blev dem riktigt trötta. Hahah! Så dem gick med på att skaffa sommarponny något år & vi fick reda på att pappa ville flytta till mallorca xd haha!

Nej men, jag & brosan tjatar & sparar för fullt! Så ska vi nog se att det blir sommar  ponny nästa sommar! Vi har redan börjat planera hur den ska se ut/ras/kategori/inriktning/stall osv. Tror mamma & pappa blev riktigt trötta när vi satt där i 3 timmar & snacka om hästar! Hahah, speciellt pappa som bara "ääääälskar" hästar, eller inte?


Jaja, vi fortsätter, men det mådar gott! Mamma skulle iallafall gå med på att skaffa gård & allt. Sen kommer ju pappa in i bilden också :p tihi, nej nu var jag dum?




hade tänkt mig något sånt här..? feta söt ju.




källa!

Kommentarer
Postat av: karolin

sv: tacktack! :)

allt bra idag?

kram

2011-04-24 @ 20:30:11
URL: http://karoliiins.blogg.se/
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

åh, skulle också vilja ha en häst, men bor i stan. så det går inte, säger mamma och pappa, fast iof. farfar har ju tre hästar :D Visst är föräldrar dumma och envisa ibland.

2011-04-24 @ 20:46:20
URL: http://alhocfoto.blogg.se/
Postat av: Agnes<3

Söt polle<3

2011-04-26 @ 07:47:10
Postat av: Melinda

Hahah visst är han bra snygg min polle ;)

2011-04-28 @ 14:48:52
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback