GALLERIANPKHUSETNKSERGEL

Storstaden Stockholm, ja där har jag vart idag! Först åkte vi till gallerian(jag & mamma) gick på Top Shop underbart! Aldrig vart där förut, men nu...favoriten* Om inte det skulle vart så dyrt skulle jag åtmindstonde fått med mej en sjukt söt avslutningsklänning! Den kosta runt 800-900, kanske kan deala med mamm så vi betalar halva var. Hah, smarti. Sen gick vi runt lite, käkade på Sushi Yama asgott med entrecote & massa annat. Vi kolla lite i PKhuset & sedan vidare till NK. Drog runt på NK, för typ första gången (piiiiiinsamt) haha, jag som dessutom har bott där! Jaja, gick på varenda våning & kolla varenda hörn NOGA! Fick inte med mig något, pga priserna! Så vi gick vidare..in på h&m och gina...hittade lite grejer(finns i inlägget under) sedan stängde allt, eftersom det är söndag & 1 maj. Vi gick en lång bit in på sergelgatan, fönstershoppa & kolla saker, tillslut hitta vi ett jätte mysigt cafe! Vi hade by the way gått förbi "samma" cafe 3 gånger. Haha! Vi satte oss på Wayne's Coffee, tog en fettig brownie, chai latte & macarons. FEEEEEEEEEEEETT GOOOOOOOOOOTT! Jaja, fick inte med mig kameran så en bild med mammas mobil i alla fall:

Kommentarer
Postat av: Jenny - Med en dröm om att bli fotograf

Åhhh vad gott!

2011-05-03 @ 19:59:47
URL: http://photosbyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback