H & L

Hej, nu var det jävligt länge sedan jag bloggA! Tyvärr, men jag har tappat intresset så det blir inte så mycket med bloggen nu. Några inlägg då å då, men inte så värst mycket...Men i alla fall då...
Jag har vart med Rebecca, Stina, Eric & Jean dem senaste dagarna(m.f.l)och därför har jag inte bloggat! Ska ladda över bilder snart..
Vi har vart i sthlm, träffat Hedda & Lovisa..sjukt söta! Jättemysigt att äta lunch med er, även fast typ Eric & Jean förstörde allt(sry) Annars har vi vart på Bieber Träffen, Gården, Sovit hos Rebecca & massa mer.
Lärde känna Stina för två dagar sedan kanske, och vi känner varann fan asbra! Skön tjej där...
Jean träffade jag i Måndags, en vecka sedan ungefär. Haha, skön brud ;) Ja, vad har ni gjort dem senaste dagarna ?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback