MADELEINE

Hejsan svejsan!
Idag, har jag & min klass vart i stan på Rikstadshuset, och haft det allmänt skönt! Jättevarmt & på hemvägen stannade vi & käka glass/godis/läsk. Myyys! Måste säga att jag diggar min klass HÅRT.
det är jobbigt, jävligt tungt...



Våran lärare hittar fan inte i stan, tur att jag var där? Haha, asså snälla..man borde väl ändå veta vart gamla stan ligger? osv. På bussen var det skitvarmt, men vi satt typ & mobbade Madeleine & Cristoffer, som blev tillsammans. aww!
+ = ♥
Sen blev det massa foton som Ebba sen ska ladda upp(i hope) så jag kan låna dem! Nu ska jag fixa powerpointen tills imorgon, då jag ska redovisa om Kanada. Skojj...
kisses!

Kommentarer
Postat av: Filippa :) <3

Jag vill gärna ha bloggsvar om jag får :) <33



Snygg :O <3333

2011-05-11 @ 14:25:20
URL: http://filippasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback