SOL

Nu ska jag alldeles strax ta fram kameran & fotafotafota! Ni ska få lite dagens outfit & grejer senare, dels från igår & sen från idag! Kameran följer nog inte med till stallet då försäkringen inte täcker på stöld/borttappad. Den får stanna hemma, men kanske följer med någon annan dag om jag har någon stans att lägga den då jag rider osvosv. Jaoo, snart, eller "snart&snart" klockan 12 åker jag till nathalie<3 Sen tar viv väl & chillar galet hemma hos henne, & sedan vidare till stallet. Hoppas på någon stoooor häst, kanske felix eller bettan? eller kanske charlie eller mariska? Jaja, får se vem jag får! Inte edda bara, då jag vill ha med min hand hem oskadd!
HAHAHAHA! Ser helt sjuk ut, men jag bjuder såklart. Btw: vit?
stökigt rum..? jag..? -nee:D lite cp bilder jo! Men det är ju med digital kamera vettu, tsss. Puss!

Kommentarer
Postat av: Filippa (Fotoblogg) ♥

Sötis ;) <3

2011-04-20 @ 07:46:15
URL: http://filippasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback