GULLE

Hihih, hej! Idag är jag glad. Fast nej..elin svarar inte när jag ringer/messar. Min mobil laggar sönder, jag hittar inte linsskyddet till min kamera, yogurten var inge god, vänner kommer å går...sviker som bara den å är dem man aldrig trodde dem var!
Ja, jag skulle kunna sitta hela dagen & kunna skriva dåliga saker om denna dag! Men samtidigt skulle jag kunna skriva hur otroligt bra den är:D
*Jag har världens bästa kamera
*Resten av frukosten var mer än god
*Kollar på disney, hihihihiih
*Har super idéer för bloggen
*Ska köpa godis för...

*IDAG SKA JAG ÅKA TILL ÄLSKLINGEN, EBBA!!!!!!!!!!!!




Rätt så bra tycker jag, tihihihiih! Nu ska bilder laddas över så ni får något roligt att kolla på.
Canon EOS 500D + standarobjektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback