...DET VET NI VA?

Canon EOS 500D + Canon EF-S 18-55mm



Tjeena bloggen! Ser att jag fått massa nya läsare, GILLAS. I helgen, eller ja fre-lör..har det vart dålig uppdate så tänkte berätta lite vad vi gjort! Igår: Jag sluta as tidigt, redan klockan 13:00. Träffade becca & gick runt typ hela enebyborg. Träffade MASSA personer! Var på gåren & haha, seeectret. Nej, men det hände lite grejer. Hade sjukt kul & jaa, det var länge sen måste jag säga. btw: JEANS MAGE ÄR MINMINMINMIN! TAGGA STINA♥ På kvällen åkte jag till stallet, träffa allt skönt folk. Sov över och...Idag: Vakna tidigt, eller jaa..50 min innan min lektion, Hehe. Bara att dra sig upp & fixa. Red skitbra lektion!!!! Lyssna så jävla fint, önskar nån kunde filmat/fotat:( Sen drog vi till Haninge, kolla på hundvalp. Skitsöt, bara 1 ½ vecka, åhh! Hade inte ens öppnat ögonen, sååå söööta! Dem har redan köpt en, så den kommer hem till gården om några veckor. Nu sitter jag här. Skulle vart med Jesper, Joel, Jacob(skitmånga fler) men dem "kunde inte". Jaja, träffas på måndag iaf...ni betyder, det vet ni va? Lyssnar på gött musik, skypar, chattar, messar & bah chillar.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 10:50:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback